کاربردهای مختلف " مردن " در فرهنگ ما !!
 
طنزوبامزه
چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:, :: 10:44 PM ::  نويسنده : soheil sharifi

برو بمیر : برو گمشو !

بمیرم برات : خیلی دلم برایت می سوزد !

می میرم برات : عاشقتم !

می مردی ؟ : چرا کار را انجام ندادی ؟

مردی ؟ : چرا جواب نمی دهی ؟

نمردیم و ... : بالاخره اتفاق افتاد !

مردیم تا ... : صبرمان تمام شد !

مرده : بی حال !

مردنی : نحیف و لاغر !

مردم : خسته شدم!

من بمیرم ؟ : راست می گویی
                                                       



نظرات شما عزیزان:

Ailar
ساعت1:08---27 فروردين 1391
kheyli bahal bud azizam
mer30


مرضیهههههههههه
ساعت21:14---24 فروردين 1391
هاهاهاهااااااااااااااااااااااا
ساملیک
دمت گرم عالی بود
البته این آخریه(من بمیرم)و این جوری هم میگن
(جونه من؟)
خوووووووووووووووبی؟
خب نگفتی!!!!
گشته ارشاد گرفته بودت نه!!!!!
ای بابا امان از دسته این جونا(جمله ای از مامان بزرگه مرضیه)
راستیییییییییییییی
تو این عکست شبیه این یارو مجری هست ک هم مجریه هم بازیگر!!!!!
اسمش چییییییییییی بود خدایا!!!!!!!
فکر کنم اسمش رشیدپور بود
آره فکر کنم
البته یه کماااااااااا تو این عکسه شبیهش شدی


ميثم
ساعت23:00---23 فروردين 1391
*.¸.*´


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)


(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


_____****__________****


___***____***____***__ ***


__***________****_______***


_***__________**_________***


_***______________________***


_***_____________________***


__***_______سلام________***


___***_________________***


____***______________ ***


______***___________***


________***_______***


__________***___***


____________*****


_____________***


______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


با افتخار لینکتون کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب